Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klasické cukrářské výrobky v moderním trendu v teoretické a praktické výuce
Kozlová, Jana ; Novotná, Kateřina (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent)
Bakalářská práce "Klasické cukrářské výrobky v moderním trendu v teoretické a praktické výuce" zaměřuje se na základní rozdělení na výrobky Makronky a dezerty Pavlova a jejich popis. V hlavní části je uveden popis nových surovin, technologických postupů a výroba Makronek, dezertů Pavlova a jejich zdobení. Práce obsahuje vývoj a historii cukrářské výroby, rozdíl mezi klasickou a moderní cukrařinou. Ve své práci uvádím použití nových bezlepkových a bezlaktózových surovin a polotovarů, které se využívají v cukrářské výrobě. V praktické části je popsáno využití nových surovin v odborném výcviku a cvičné kuchyni. Je zde vyhodnocena anketa od žáků ze dvou škol a představena vlastní cukrářská tvorba. KLÍČOVÁ SLOVA Obor cukrář, cukrářská výroba, historie cukrářské výroby, hygiena a sanitace, odborná příprava v cukrářství, nové trendy, technika plnění výrobků, technika zdobení, teoretická a praktická výuka nových materiálů, technologických postupů.
MR - nové trendy a význam v moderní diagnostice
JÍRALOVÁ, Tereza
Tématem bakalářské práce je magnetická rezonance, nové trendy a jejich význam v moderní diagnostice. V teoretické práci se zabývám magnetickou rezonancí, historií, jejím stručným principem, vyšetření, dále jsou zde popsány jednotlivé trendy v diagnostice magnetickou rezonancí. Teoretická část je zpracována z literatury, odborných článků a internetových stránek. Cílem mé práce bylo najít nové trendy a popsat jejich význam. K naplnění výzkumné otázky bylo použito dotazníkové šetření, které obsahovalo 20 otázek. Na dotazník odpovědělo celkem 51 respondentů. Dotazník obsahoval otázky týkající se znalosti, využití nových trendů a četnosti vyšetřeních.
Nové trendy v managementu vybraných organizací
MARCHAL, Dominik
Cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení nových trendů v managementu, které se v současnosti používají ve veřejném a soukromém sektoru. První část práce se zabývá teoretickým přístupem k prozkoumání definice a vývoje konkrétních metod používaných v managementu ve vztahu k těmto dvěma sektorům. Zjištěné trendy a metody jsou dále zkoumány v analytické části, která se zaměřuje na porovnání dvou vybraných organizací. Zaměstnanci obou organizací jsou podrobeni dotazníkovému šetření za účelem zjistit, zda jejich management efektivně využívá nové trendy objevené v teoretické části. Použit je také rozhovor s vedoucími pracovníky jako zdroj dalších informací. Tento proces je zakončen návrhy na možná zlepšení.
Novodobé vzorce užívání vybraných netradičních psychoaktivních látek
Dékány, Ladislav ; Bumba, Jakub (vedoucí práce) ; Tylš, Filip (oponent)
Východiska: Nástup nových syntetických drog spolu s rostoucím zájmem o nootropika, microdosing a netradiční přírodní i syntetické látky bez pochyby ovlivňuje vývoj novodobé drogové scény. Uvolnění represí ve vědeckém výzkumu zejména u psychedelik a získání nových informací o jejich potenciálním využití pro psychoterapii, léčbu závislostí, chronických bolestí, ale i osobnostní rozvoj navíc profiluje nový typ uživatele, který se snaží o vylepšení kognitivních, duchovních či intelektuálních funkcí, a to s minimálním dopadem na své fyzické i duchovní zdraví. Cíle: Cílem práce je popsat vzorce užívání vybraných netradičních psychoaktivních látek, které jsou za netradiční považovány vzhledem k tuzemské kultuře a kontextu, případně pak nootropik a fenoménu mikrodávkování. Specifickým cílem je nalézt motivaci uživatelů vybraných psychoaktivních látek k jejich aplikaci, porovnat následky jejich užití s typicky návykovými skupinami běžně zneužívaných látek jako jsou stimulanty a opiáty, následně pak popsat jejich případný vliv na konzumaci alkoholu a tabáku. Metody: Výzkum je kombinací kvantitativních a kvalitativních metod. Data byla sbírána pomocí anonymního dotazníku. Výzkumný soubor (n = 35) byl vybrán metodou účelového výběru v kombinaci s metodou sněhové koule. Každý respondent měl alespoň jednu...
Alternativní formy a nové trendy cestovního ruchu (se zaměřením na dobrovolnický cestovní ruch)
Kubátová, Michaela ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá trendy a novými formami cestovního ruchu, se zaměřením na dobrovolnický cestovní ruch. Cílem práce je shrnout vznik a vývoj této formy cestovního ruchu, zmapovat možnosti zapojení se do dobrovolnického cestovního ruchu a především zanalyzovat účastníky a potencionální účastníky této formy cestování. Teoretická část se zabývá popsáním nových trendů a nových forem cestovního ruchu a následně definováním pojmu dobrovolnictví. Praktická část práce mapuje možnosti zapojení se do dobrovolnického cestovního ruchu a analyzuje účastníka a potencionálního účastníka této formy cestovního ruchu.
Nové trendy v cukrářství
Floriánová, Lenka
Bakalářská práce " Nové trendy v cukrářství" zahrnuje základní rozdělení a popis surovin využívající se v cukrářství. Hlavní částí práce je popis nových materiálů, technologických postupů a druhů zdobení. Práce obsahuje i vývoj a historii cukrářského řemesla a rozdíly mezi tradiční a moderní cukrařinou. Ve své práci uvádím i použití různých druhů směsí a polotovarů, které se v cukrářství používají. V praktické části je vypracován a vyhodnocen dotazník a představení vlastní tvorby.
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Frank, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Paulíček, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novými trendy z obsahového hlediska v direct marketingu a jejich implementaci na konkrétní e-shop. Její hlavní část je věnována jednotlivým nástrojům direct marketingu, neboť právě skrze nástroje lze oslovit zákazníky. Cílem této práce je především použití trendů a následné ověření jejich funkčnosti a efektivity z hlediska možnosti zvýšení zisku nebo návštěvnosti. Teoretická část se zabývá zařazením direct marketingu v disciplíně marketingové komunikace a jeho důkladnějšímu popisu. Především jsou popsány jednotlivé nástroje a trendy. V praktické části je prezentován průběh vytváření kampaní a jejich vyhodnocení. Z průběhu a vyhodnocení vyplývá, že použití trendů mělo vliv na výsledky. Na základě těchto pozorování jsou provozovateli podána doporučení do budoucnosti.
Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě
Špok, Michal ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce poskytuje náhled na problematiku současných trendů v marketingové komunikaci se speciálním důrazem na trendy v oblasti sociálních sítí. Cílem práce je sestavení modelu optimální marketingové komunikace včetně manažerských doporučení obdobným podnikům na základě analýzy marketingové komunikace podniku Café Placzek. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje základní marketingové pojmy. Ve druhé kapitole je čtenář seznámen s vybranými trendy na poli marketingové komunikace. Třetí část práce, čerpající z teoretických východisek zasazených v předchozích kapitolách, obsahuje analýzu stavu marketingové komunikace podniku Café Placzek a vlastní terénní výzkum autora. Poslední kapitola, jenž představuje samotný cíl práce, poskytuje popis modelu optimální marketingové komunikace v sektoru služeb a seznam manažerských doporučení podnikům působícím v tomto odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.